اموزش هک و ترفند کامپیوتر

فرض کنید شماره تلفن یک فرد را در اختیار دارید و دوست دارید بدانید گوشی وی ساخت کدام کارخانه است و مدل دقیق گوشی او چیست. شاید در نگاه اول چنین چیزی ممکن نباشد، اما در صورتی که شماره مورد نظر شما «ایرانسل» یا «همراه اول» باشد به سادگی چنین کاری امکان پذیر است. تنها لازمه این کار نیز دسترسی به اینترنت است. در این ترفند قصد داریم به معرفی پیدا کردن نوع گوشی افراد مختلف از روی شماره تلفن همراه آنها بپردازیم.

خطوط «ایرانسل»
برای پیدا کردن نوع گوشی شماره‌های «ایرانسل» کافی است به آدرس اینترنتی http://92.42.49.87:8080/mtn_ir-mt-web-portal مراجعه کنید.
سپس شماره تلفن همراه مورد نظر را با پیش‌شماره و بدون صفر وارد کنید و روی دکمه «مرحله بعد» کلیک نمایید (به عنوان مثال 9350000000).
در صفحه بعد، کارخانه و مدل گوشی این شماره را خواهید دید.

خطوط «همراه اول»
برای پیدا کردن مدل گوشی شماره‌های «همراه اول» نیز کافی است به آدرس http://78.38.243.104:8080/mcci-mt-web-portal مراجعه کنید.
شماره تلفن همراه را با پیش‌شماره و به همراه کد 98 و بدون صفر وارد کرده (ترفندستان) و روی دکمه «مرحله بعد» کلیک کنید (به عنوان مثال 989120000000).
در صفحه بعد، کارخانه و مدل گوشی این شماره موبایل را مشاهده خواهید کرد.

این دو صفحه در اصل برای دریافت خدمات دیتا راه‌انداری شده‌اند اما چنین استفاده‌ای نیز می‌توان از آن‌ها کرد.

 

 



           
جمعه 18 آذر 1390برچسب:, :: 13:10
masoud

برای بالا بردن امنیت در سیستم راه های زیادی وجود دارید، یکی از این راه مسدود کردن دسترسی به رجیستری ویندوز است. زیرا با استفاده از رجیستری، شخص میتوانید به بسیاری از اطلاعات محرمانه سیستم دسترسی پیدا کند. با بهره گیری از این ترفند میتوانید دسترسی به رجیستری ویندوزتان را قطع کنید و هر زمان که خواستید دوباره آن را فعال کنید. این ترفند میتواند بسیار مناسب حال صاحبان کافی نت ها باشد که از دست کاربرانی که به سیستم آنها آسیب میرسانند، عاصی شده اند! این ترفند از طریق تنظیمات ویندوز XP صورت میگیرد.

بدین منظور:

از منوی Start به Run رفته و عبارت Gpedit.msc را وارد نموده و Enter بزنید.
در پنجره Group Policy مسیر زیر را دنبال کنید:
User ConfigurationAdministrative TemplatesSystem
حال از قسمت سمت راست پنجره بر روی Prevent access to registry editing tools دوبار کلیک کنید.
در پنجره باز شده گزینه Enabled را فعال کنید.
اکنون (ترفندستان) پنجره را OK کرده و Group Policy را ببندید.
حال اگر اقدام به ورود به رجیستری کنید با پیغام زیر روبرو خواهید شد:
Registry editing has been disabled by your administrator
و امکان ورود به رجیستری وجود ندارد.
برای فعالسازی مجدد رجیستری، کافی است به جای Enabled گزینه Disabled را انتخاب کنید.

 

 



           
جمعه 18 آذر 1390برچسب:, :: 13:9
masoud

واژه تروجان از حدودا 12-13 قرن پیش میلاد آمده و داستانش ازاین قرار است :

یک قلعه به نام شکست ناپذیر در آن سالها وجود داشته و دشمنی داشته که یک روز به او با یک مجسمه غول پیکر حمله میکند و در این جنگ  بظاهر شکست می خورند و آن مجسمه غول پیکر را تسلیم انها می کنند ولی در شب تعدادی از افراد سپاه دشمن از مجسمه بیرون آمده و قلعه را فتح میکنند تروجان در واقع یک نوع برنامه هست که  کنترل کامپیوتر قربانی رو از راه دور امکان پذیر می‌کنه.

در واقع هر تروجان از دو قسمت clint , server تشکیل شده. قسمت سرور یک جور ویروس هست. این ویروس پس از اجرا شدن در کامپیوتر قربانی (قربانی به کسی که هک شده می‌گن) یک پایگاه در فولدر ویندوز یا سیستم به وجود میاره. به این ترتیب که فایلهای مورد نیازشو برای اجرا شدن در اون قسمت ها قرار می‌ده. سپس منتظر می‌مونه تا شما به اینترنت متصل بشید. سپس به طریقی که شما متوجه نمی‌شید به هکر اعلام می‌کنه که شما آنلاین هستید. مثلا از طریق ایمیل یا به صورت شخص مجازی در چت. بعد آدرس آی‌پی شما و یا پسورد های ذخیره شده در کامپیوتر شما یا پسورد یاهو که رایج ترین تروجان ها از این نوع می باشد  رو به هکر می‌فرسته.

اگر آن تروجان تروجان هایی مثل ساب سون و .... باشد میتوان ازطریق حفره‌ای که ویروس روی کامپیوتر شما ایجاد کرده وصل بشه و هر کاری خواست با کامپیوتر شما انجام بده
 



           
جمعه 18 آذر 1390برچسب:, :: 13:1
masoud

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 4913
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1